Välj land

Reklamations procedur

Som konsument omfattas du av köplagens bestämmelser om varuinköp, vilket ger dig en reklamationsrätt på 24 månader. Om din reklamation är berättigad kan du välja mellan reperation, återbetalningen eller prisavdraget, beror på situationen.

 

Det är viktigt att reklamera inom en "rimlig tid" efter att du har upptäckt felet. Reklamation inom 2 månader efter upptäckt ett fel, är alltid i tid.

 

Om din reklamation är berättigad och vi kan bedöma detta utifrån bider eller videor, skickar vi en returetikett som täcker fraktkostnaderna. Varan måste returneras i lämplig förpackning, och se till att spara ett kvitto för frakten så att vi kan återbetala dina fraktkostnader.

 

Skicka paket till:

 

BENTs Webshop

A.P. Møllers alle 15, Syd

2791 Dragør, Danmark

 

Observera att vi endast tars emot paket som skickas direkt till denna adress. När du returnerar varan, vänligen bifoga en detaljerad beskrivning av problemet.

Brug for hjælp?

Kontakt os på:

+45 61 10 88 05

Alle hverdage fra 10:00-18:00


Kundeservice

Åbningstider

Mandag-torsdag:10:00-16:00
Fredag:10:00-16:00